مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-08اجتماعي

دمای هوای گیلان طی فردا تا 12 درجه گرم می شود


مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش هشت تا 12 درجه ای دمای هوای استان طی روز پنجشنبه خبر داد و گفت: از اواخر وقت امروز وزش باد گرم در نواحی جلگه ای نیز آغاز می شود.

- محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها دانست و اظهار کرد: رودبار با 19 درجه سلسیوس و آستارا با 12 درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان هستند.

وی دمای هوای رشت را بین هشت تا 19 درجه سلسیوس در نوسان دانست و افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی تا فردا در منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه وزش باد گرم طی امروز و به ویژه فردا در برخی مناطق شدید تا خیلی شدید خواهد بود و افزایش نسبی دما مورد انتظار است، تصریح کرد: از اواخر وقت امروز وزش باد گرم در نواحی جلگه ای نیز آغاز می شود.

دادرس، از افزایش هشت تا 12 درجه ای دمای هوای استان طی روز پنجشنبه خبر داد و گفت: از عصر و شب پنجشنبه تا روز جمعه شاهد گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه خواهیم بود و لذا بارش باران پیش بینی می شود.

وی از احتمال آسیب به سازه های سست و موقت، سقوط اجسام از ارتفاع و شکستن درختان و گسترش آتش سوزی در جنگل ها و مراتع خبر داد و متذکر شد: در نواحی ساحلی نیز شاهد وزش باد نسبتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای گیلان طی فردا تا 12 درجه گرم می شود

دمای هوای گیلان طی فردا تا 12 درجه گرم می شود